کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محققان ایرانی نرم‌افزار تبدیل متن به صدا را تولید کردند

نرم‌افزار تبدیل متن به صدا توسط محققان ایرانی تولید شد . صدای به كار رفته در این نرم افزار تا 90 درصد به صدای انسان شباهت دارد و می‌توان از آن در تلفن همراه استفاده كرد.

به گزارش سافت گذر به نقل از ابرنا؛ سمیه باقربیگی محقق این طرح با بیان این مطلب افزود: فناوری سیستم‌های تغییر گفتار امروزه در دنیا كاربرد های زیادی دارد اما ویژگی نرم افزار تولید شده توسط محققان ایرانی كیفیت صدا و حجم بسیار اندك آن است.

این محقق گفت: حجم این نرم افزار هفت و نیم مگابایت است در حالی كه حجم نرم افزارهای مشابه 400 تا 500 مگابایت است، این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تلفن همراه و رایانه را دارد و با استفاده از آن می توان یك كتاب 200 صفحه ای را در قالب‌های مختلف متنی مانند doc, docx , pdf و دیگر قالب ها و در مدت 20 دقیقه به یك كتاب صوتی تبدیل كرد.

باقربیگی خاطرنشان كرد: كاربرد خاص این نرم افزار برای افراد نابیناست. همچنین افراد هنگام رانندگی می‌توانند بدون دست زدن به گوشی تلفن همراه خود پیام های كوتاهشان را بخوانند.

وی گفت: این نرم افزار را می‌توان روی تلفن‌های همراه پیاده سازی كرد؛ ولی نرم افزارهای پیشین به دلیل حجم بالا قابلیت پیاده سازی روی تلفن همراه را نداشتند . همچنین ویژگی خاص این نرم افزار كیفیت صدا و شباهت صدای آن به انسان است .

به گفته باقربیگی این نرم‌افزار در آینده نزدیك دارای امكاناتی همچون تبدیل صدا به متن نیز خواهد شد .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9556 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایرنا تاریخ خبر: 1391/03/24 تعداد مشاهده: 1822
سافت گذر
نظرات بینندگان

arshti 1391/03/25 19:54
میدونین این یعنی چی ؟!!!!!!!!
هیچ انتظار همچین چیزی رو نداشتم دست کم از سازندگان ایرانی اونم تا چند سال دیگه.
تنها امیدوارم هزینه کمی داشته باشه تا همه گیر بشه.
اینم بگم که من الان از نرم افزار گیرای parsi ra pas bedarim استفاده میکنم. شگفت انگیزه! یه گنج گرانبها برای هر ایرانی
خودشم رایگانه.
یوسف 1391/03/25 17:43
من قیلا این نرم افزار رو در نمایشگاه 88 الکامپ دیده بودم همون تایپ گفتاری
خوبه
مسعود 1391/03/25 11:52
خسته نباشن
فقط اگه متوجه باشین آیفون در iOS 5 تقریبا تمام زبان ها رو داره برای تبدیل متن به صدا و به صورت پیش فرض این کار رو می کنه اونم با بالاترین دقت
خوبه محققان ما تازه دارن خود کفا میشن!
حالا هر کی 1391/03/25 09:19
یعنی متن های فارسی رو هم میخونه؟! اگه اینطوری باشه که عااااااااالیه!
ابراهيم 1391/03/25 08:55
جالبه. چجوری میشه نرم افزار رو تهیه کرد؟
همزه 1391/03/25 01:24
سلام
سایتی دارن برایه اطلاعات بیشتر!
وحید جمالی 1391/03/25 00:50
آقزین
دیر به قکر افتادند ولی جاش خیلی خالی بود
قبلا هم بود یه چیزایی ولی اینجوری که اینو گفتین نیست
mohosa 1391/03/25 00:50
تبدیل صدا به متن قبلا ساخته شده با قیمت فروش 2 میلیون
احمد رسولی 1391/03/25 00:40
با سلام من خودم یک نابینا هستم تا حالا چندین نرم افزار از این دست ساخته شده ولی هیچ کدام به پای نرم افزارهای شرکتهای خارجی مثل Freedom Scientificکه سازنده نرم افزار جاز است نرسیده است البته این نرم افزار جاز از زبان انگلیسی و زبانهای کشورهایی که با این شرکت قرارداد دارند را پشتیبانی می کند و ما نابینایان ایرانی نمیدانم به چه دلیلی کشور ما حاضر به همکاری با این شرکت نیست البته من خودم پرس و جوییهایی کردم ولی جوابهای عجیبی شنیدم مثلا اینکه این شرکت یک شرکت امریکایی است و ما نمی توانیم به دلیل تحریمها با این شرکت همکاری کنیم ولی این حرف دروغ است چون این شرکت یک شرکت خصوصی است و دولت امریکا نمی تواند در مسائل آن دخالت کند و من خودم با یکی از بزرگان این شرکت به صورت ایمیل در ارتباط هستم و این شخص به من گفته که از طرف ایران هیچ تمایلی برای همکاری با ما وجود ندارد و اینجاست که مشکلات ما نابینایان ایرانی شروع می شود باور کنید اگر به جای اینکه این همه وقت و هزینه صرف ساخت یک نرم افزار ایرانی شود با شرکتهای خارجی سازنده نرم افزارهای تبدیل متن به گفتار همکاری می کردیم برای پشتیبانی از زبان فارسی خیلی از مشکلات نابینایان حل می شد مثل نابینایان خیلی از کشورها که به راحتی می توانند با یک نرم افزار تبدیل متن به گفتار کتاب بخوانند مجله بخوانند و خیلی کارهای دیگرlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung